söndag 24 januari 2010

Träning 18 - 24 Januari

Det är faktiskt inte fy skam att få uppleva vackra vintermornar heller även om jag dock föredrar vår och sommar. Imorse var det 8 grader kallt och vackert men det ska bli skönt att få vara lite mer "lättklädd" ett tag framöver nu. Så himla synd jag inte hade min riktiga kamera med mig imorse men man får vara glad att det finns kamera i mobilen för lite spontana bilder!
Träningsveckan som passerat har sett ut som följande. Jag har problem med höger knä som gjort att jag inte kunnat springa som jag velat. Något bättre har denna veckan känts än förra men inte riktigt flyt kring det som är runt omkring träningen. Det är inte bara träningen som ska stämma utan så mycket annat också för att prestera det jag vill. Hoppas på det blir enklare och psykiskt starkare när jag kommer hem och får ordning på sömnen.

Måndag:
34 min morgonjogg
VILA

Tisdag:
34 min morgonjogg
5km löpning hastighet 12,5
Rygg + 25 min prom på löpbandet

Onsdag:
34 min morgonjogg
Bröst + 30 min prom på löpbandet

Torsdag:
86 min promenad
VILA

Fredag:
74 min promenad
60 min cykel, 22km
Axlar + 30 min på löpbandet

Lördag:
79 min promenad
60 min cykel, 22km
Rygg/Baksida Axel + 35 min på löpbandet

Söndag:
72 min promenad
Bröst + 22 min prom på löpbandet

Nu åker till stockholm om två timmar!

4 kommentarer:

  1. Det var jue en jättefin bild jue!

    Ha det nu så kul i värmen!! :P

    SvaraRadera
  2. Då åker du idag Maddis!!!
    Ha nu en helt underbar vecka, o fastna nu inte därborta!!!

    En stor kram till dig så hörs vi när du kommer hem igen

    Hälsningar
    Millan & Dennis

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!

    Hoppas att allt är bra där nere o att du trivs som fisken i vattnet!!

    Nu vill jag få se massa fina bilder här på anläggningen o från området där nere! ;-)

    SvaraRadera
  4. Zuzibus:Tack jag har det underbart!! Dock har jag ej tillgang till USB-porten sa inga bilder, lite trist men det kommer nar jag ar hemma sen. Hoppas traningen gar bra!

    Millan: Mar galet bra mina godingar! Best ever!

    T: Jag tar tennislektioner och i eftermiddag ska jag spela basket, sa jag trivs!!

    SvaraRadera