lördag 23 januari 2010

Förvirrande

men tänk på att en påse mandlar tex kan innehålla spår av nötter.
Det står faktiskt så på förpackningarna.

Jag är också lite förvirrad så min vardag är ju normal "ler, lite extra idag då jag inte haft "alla hemma" riktigt. Blev riktigt fundersam över en ny skylt som satt uppsatt på gymmet där det stod "Talk får inte förekomma på F&S gym". Plus att det var en bild av en förpackning och märket på den kände jag igen då de också tillverkar kosttillskott. Jag förstod ingeting av detta. "Talk" tänkte jag flera gånger, internationellt tänk som man har liksom, är det något nytt dopingpreparat eller vad liksom, fast varför skulle de sättas upp en skylt för det?
Men hellre "Dum 5 minuter än hela livet" så jag frågade så klart Sofia i receptionen. Hon tittade först lite frågande på mig, jaha, du menar "Talk" säger hon då på svenska......haha...ok då förstod jag ju så klart! Men du tokigt det kan bli alltså. Den bjuder jag så klart på! =D

Förvirrande är även hastighetsskyltarna i Färjestaden! "Ler Där hör jag ju hemma då =)

För övrigt har jag som vanligt fått packa om lite, så klart, lite justeringar och omprioriteringar. Vad skiljer sig då innehållet i min väska mot vad den gjorde innan jag började träna?
Inte så mycket faktiskt förutom att det alltid är träningskläder med både för gymaktivitet och för morgonpromenader. X antal tonfiskburkar som en back up då det just under frukosten kan vara svårt att få i sig tillräckligt med protein och utomlands har jag aldrig sett de finns i vatten heller. Tillräckligt med fett får jag alltid i mig ändå. Proteinpulver, Proteinbars och glutamin. Annars är det samma innehåll. Handbagaget innehåller proteindrink och bars då flyglådorna inte direkt innehåller något protein utan de väljer lägga till en kaka på menyn istället för än komplett bra måltid enligt mig. På taxfreen handlar jag numera sällan sprit och massa godis som jag gjorde innan. Utan då är det mer som presenter.
Imorgon eftermiddag blir det först Stockholm och det är inte illa det heller!

4 kommentarer:

  1. Talk, hahahahaha! Du e för go! :) Trevlig resa nu!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Eva: "ler "skratt" Tack så jättemycket jag hoppas på att kunna blogga o lägga in lite bilder. följ mig gärna =)

    SvaraRadera
  3. Haha kör man på vänster sida så ska man köra i 50 och kör man på höger så gäller 30... :D

    Talk to the hand eller... ;)

    SvaraRadera
  4. Zuzibus: haha "ler

    Madeleine andersson

    SvaraRadera