onsdag 20 januari 2010

Gäsp

Trött idag. Förstår inte varför jag bara kan sova varannan natt. Igår sov jag ikapp minst sagt och stängde av alarmet i sömnen och inatt har jag sovit nada......
Mitt bröstpass fick jag inget riktigt sting idag tycker jag. Imorgon blir det därför vila från styrkan. Måste ladda mina batterier så jag har all energi under min träningsvecka på FuerteVentura "big smile =D Vilken spännande ny erfarenhet jag kommer uppleva.
Om en vecka är jag där! Men tänk, jag kanske inte alls kommer träna så mycket som jag tänkt utan jag kanske dricker paraply-drinkar med...Alejandro, Roberto, Fernando eller vad kan han heta -skratt-



Ikväll ska jag och en kompis gå på "Snabba Cash" vi har sett fram emot detta datum i två månader och idag ska vi sitta på bästa parketten på bästa biografen. Jag fick ett sådant fantstiskt kort av en kompis, hehe, det ska jag vårda


2 kommentarer:

  1. Du måste ha väldigt bra kompisar som ger dig sådana kort?!? hehe ;-)

    Tyckte du den var lika bra som jag gjorde? Fast du kanske inte brydde dig så mycket om handligen som jag gjorde...?!? ;-)

    SvaraRadera
  2. T: Den var helt OK men jag hade nog förväntat mig mer, men helt rätt "vem bryr sig om handlingen? "haha

    SvaraRadera