fredag 15 januari 2010

Den perfekta kombinationen!

Jag älskar att resa - Jag älskar att träna och röra på mig = Träningsresa såklart!
Istället för att åka till stockholm och träna och för miljöombyte kände jag att jag kan väl stanna liiite längre på planet och flyga söder ut istället för norr. Vart hamnar jag då?
Igår ringde jag och pratade med två trevliga säljare på Apollo och igår eftermiddag slog jag till och idag är allt betalt och klart. Nu inväntar jag bara den 25 januari och kommer åka till den största träningsanläggningen som finns på FuerteVentura.
År 2010 kommer bli mitt år och jag måste nyttja min tid till det maximala då tid är dyrbart.
Jag kommer stormtrivas och känner att nu i efterhand var det nog för lite med en vecka. Hur ska alla aktiviteter hinnas med?! Men jag har redan kollat om jag stormtrivs kan det gå att ordna att jag får stanna längre om bara rum och flyg finns tillbaka. Känns ju tryggt liksom!
Jag går emot en helt ny erfarenhet och ny utmaning för mig. I like it! Så galet fantastic!
Vem skulle inte trivas här:
http://www.playitas.info/se/sport

I en enrumslägenhet, halvpension, fantastisk miljö, sol och värme (s0m svensk sommar ligger temperaturen på nu) - vad kan gå fel?!
Vem bryr sig om det är sol hela dagarna? Sysselsättning finns i mängder =)
Nu känner jag mig lite stressad för jag har ju massa att stå i nu och ska nu lägga ett öga i taxfreen. Nu fick jag en resa matchande till mina nya solglasögon också! Love Life

4 kommentarer:

  1. Men åhhh...grattis, ha en bra resa gumman, du kommer säkert o få det toppen=P.
    Såklart detta e ngt för dej...så kör på!!!
    *go, go, go!!!!

    kramen
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Du hänger väl med?!! "ler
    Ska bli riktigt roligt då det blir en ny erfarenhet och livet går ju ut på att samla på sig så mycket erfarenheter som möjligt och ta vara på alla chanser som dyker upp och våga utmana! =D

    SvaraRadera
  3. Spanade in hemsidan och jag blev alldeles mållös, vilken drömresa! Nu har jag något att sikta på 2011. 2010 är ju året då jag ska debutera på fitnesscenen... =) Inspirerades faktiskt av dina Stockholmsresor så i maj förra året bokade jag hotell och tillbringade en underbar helg i vår vackra huvudstad. Därefter har det blivit fler såna resor. Lite kul för folk blir ofta förvånade när man gör något sånt alldeles ensam, själv njuter jag av en helg på egen hand med promenader, träning, god mat... =) Du kommer förmodligen att få en toppenvecka. Trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Pernilla: Åh vad roligt att du ska inta fitness-scenen!! All lycka till och vad spännande för dig. Visst är det helt undebart att unna sig lite "kvalitetslyx" i vardagen. Jättekul att jag kan inspirera! Hoppas vi hörs framöver så jag får veta hur det går för dig!

    Madeleine Andersson

    SvaraRadera