torsdag 28 januari 2010

In heaven!!!

Jag har det sa fantastiskt! Ni som funderar pa att aka pa en aktiv semester maste jag bara saga "AK HIT"!!
jag har bytt 10 minusgrader med sno som morgonpromenader till morgonjogg langs strandpromenaden tillsammans med ljumna vindar. Forsta morgonen var helt galet, ville bara springa ivag for glatta livet, jag ar ju sa lycklig! Precis som nar man springer sin forsta joggingtur i shorts nar varen kommit. Vilket lyckorus!
Min lagenhet ar helt underbar med havsutsikt! Jag tar tennislektioner, gymmar, och i eftermiddag ska jag spela basket. Tyvarr har jag ingen tillgang till USB-portar eller minneskortport sa jag kan dessvarre inte dela med mig ifran mina underbara bilder jag tagit.
Maten ar helt galet bra! Fina fisken rent utsagt for mycket fisk blir det kan jag lova!
De tva forsta natterna sov jag riktigt illa for jag hade redan angest for att aka hem. Funderade pa hur jag skulle hinna med alla aktiviteter. Hur kunde jag bara boka en vecka?? Hit ska jag tillbaka det kan jag lova! Forutom mina tennislektioner jag tar, har jag idag spelat med en aldre herre idag och det ar sa skoj alltsa. Det anda jag saknar ar solen faktiskt, den vaxlar en hel del sa nagon branna har jag inte lagt pa mig.
Jag ar sa fantastikt glad att jag far vara med om detta! Hotellet ar mycket skandinavier sa det ar sa himla trevligt. Ska nog in pa Apollos sida nu och titta om det finns nagon resa kvar hit!
Denna resan ar en 10 plus!!!!!!!!! Jag ar sa glad att jag far vara med om detta!
Hoppas ni har det lika bra som jag, fast det vet jag ni inte har!
Kramar alla!!

3 kommentarer:

  1. Då kanske du vågar ta dig en tennis-match sen när du kommer hem igen? ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha, nä det har du nog rätt i! Var ju inte jättekul att pulsa hem i 20 cm nysnö, storm och snöyra från jobbet igår... :/ Härligt att du har det så fint och njuter!!! Kram!

    SvaraRadera
  3. T: frågan är Vem som vågar? "ler
    Eva: jag hörde ni haft det risigt värre, tack för du tänkte på mig vännen! Kramen!

    SvaraRadera