torsdag 23 juli 2009

Trivs i Stockholm!

Jag har svårt att förstå när man får höra att folk inte gillar Stockholm och att det är stressigt och för mycket folk. Jag kan förstå det om man tillbringar sin tid på Drottninggatan men den bilden tycker jag inte är rättvis. Stockholm måste vara en bland europas vackraste och renaste städer. Närheten till vatten, parkerna, renheten - trots det skräpas ner gör arbetarna ett mcyket bra jobb som städar undan och alla fantastiska fastigheter. Vilket skick och vilka huskonturer. Den fantastiska matkultur och mysiga cafér. Det är detta som är Stockholm!


Jag har dock inte bara gått och gått utan jag har hunnit med att köra två stycken styrkepass på förmiddagen på Vanadis Spots Gym & Fitness Club. Varje gång jag kommer dit blir jag alltid lika glad! Alla är så trevliga och jag för alltid beröm det är så härligt att jag skulle vilja besöka dem oftare än vad jag gör så klart! Igår eftermiddag tog vi båten ut till Fjäderholmarna och tog lite foton och käkade på Rökeriet, rökt makrill och färska räkor. Riktigt bra flyt med vädret!
Ikväll tar jag flyget tillbaka hem och som vanligt med en lite sorg i hjärtat.....men senast i november kommer jag tillbaka om inte innan!


2 kommentarer:

  1. Fina bilder Maddie! Sthlm i all sin prakt! =) Ser att du var på Söder o sprang en del ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: tackar för det! jag var överallt utom kungsholmen som jag får ta nästa gång. =)

    SvaraRadera