onsdag 8 juli 2009

Mycket nöjd med min dag!

Igår vilade jag då jag kände det var dags att ta en paus men idag var jag "On Track again".
Det har blivit två gympass och torskfilén med täcke i ugn samtidigt som jag steker pannkakor som jag ska ha till de nya avsnitten av 19.30 hos mig som återigen börjat på Fyran!
Imorse hade jag ett benpass. Kände mig lite för, så jag körde 10 repsare och valde lite övningar som var skonsamma mot både rygg och höger benet som fortfarande bär en svullnad så jag fick tyvärr skippa favoriten bencurl idag då rullen låg precis på min svullnad. Men jag hittade andra övningar att roa mig med såklart!
I kvällens pass skulle axlarna få en genomkörare och så avslutades passet med mage på boll.
Igår hade jag lite sorg i hjärtat då jag till helgen skulle haft en utomhusplåtning som jag sett fram emot jättemycket för det skulle vara lite annorlunda och känner att jag är i bra form. Tyvärr ställde vi in pga av instabilt väder då fotografen kör MC från sthlm till Öland så vi är lite väderberoende. Det hade varit en fin avslutning också innan semestern. Men bor man i Sverige så får man ta dessa smällar. Jag hoppas det kommer fler tillfällen och att jag också har formen.


I fredags gästades Ugglas Revy och det var skitbra!

2 kommentarer:

  1. Ska vi inte ta oss ett glas i bersååååån? ;-)
    "SVEN" på dig!! =)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: hehe! ja alla som sett revyn tycker det är grymt bra!

    SvaraRadera