fredag 24 juli 2009

Minns ni Sara Slime?

Jag samlade på dessa kort när jag var liten och under min morgonjogg kom jag att tänka på just Sara Slime! Jag känner mig ibland som henne och framför allt nu. Lite degig och sladdrig men då är det dags att ta fram fightern igen som finns inom mig. Sara Slime kommer alltid och hälsar på mig när jag varit i bra form i några veckor.

För att säga adjö till henne och säga att jag hoppas du dröjer med att hälsa på igen får jag nu plocka fram fightern i mig som sagt och hitta mina begräsningar. Sara gör mig bara illamående, otålig, degig och på dåligt humör så henne vill man ju inte ha på besök allt för länge! Efter dagens bröstpass och 20 min promenad direkt efter styrkan på löpbandet känner jag att hon nog börjar tyna bort. Hon är dock dryg så det gäller att ha tålamod.

2 kommentarer:

  1. Nä, kicka bort henne! Vi vill ha den trevliga, snälla o roliga Madde i stället ;-)

    SvaraRadera
  2. T: hehe som väl är finns hon till 99% iaf =D

    SvaraRadera