lördag 4 juli 2009

"Regnet bara öser ner"

går tonerna och det är vad det gjort med besked ikväll och åskat och blixtrat ordentligt! Ganska mysigt tycker jag. Men jag är riktigt sur att vi inte kunde grilla som planerat ikväll =( Kan man inte tro att man tidigare på dagen legat och pressat på bryggan. Nu är det tyvärr sommartider på gymmet vilket innebär att jag inte längre kan köra dubbla pass på helgerna. Öppetiderna är väldigt begränsade. Imorse körde jag därför både biceps och triceps. Trodde jag bara jag skulle palla biceps för luften är så dålig. Svalt och skönt när man gör entré men så börjar man köra så blir man helt slut. Jag tog mig i kragen och tänkte att nu när jag ändå är här ska jag uträtta det jag är här för och så var jag riktigt nöjd efteråt.

Jag började med z-stång smalt grepp, hantelcurl, gick vidare mot en smalare c.c där jag körde med handtag med båda samtidigt och avslutade biceps med enarms-bamsen. Raskt över till triceps med pushdown halv-brett grepp, rep nerifrån, enarms i c.c med "knuten näve" och avslutade med en tricepspress i maskin. dags att göra maxi och inhandla för kommande tömmning/laddning och är det fler som ska göra detta för det fanns bara 4 paket riskakor kvar, de åkte i min korg. Tog migen liten stund där jag kunda chilla i solen på bryggan. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar