tisdag 14 juli 2009

Måndagens träningsväder!

Perfekt väder på sin första semesterdag men lite växlande väder så jag även fick lite uträttat under min första dag!
Dagen påbörjades i vanlig ordning men en härlig morgonpromenad.
I tron på beach-väder åkte jag till gymmet och körde axlar och mage på morgonen.
Molen kom istället och det blev "pannkaks-väder" - förberedelse till kommande beachdagar att ha med på stranden. Bästa i kylbagen att ha med sig!
Vidare till IKEA - shoppingväder!
Som en bonus åkte jag till gymmet och körde Ben och avslutade med en löpbandspromenad.
På kvällningen kom åter solen! Över till "ön" och så var vi på Strand i Borgholm och kollade på kära 80-talet där Lilli & Sussie och Style bla uppträde. Grymt kul och systrarna körde värsta härliga medlyt med sina låtar! Kom verkligen i partystämning så nästa vecka får det bli en partydag av dess like! En helt underbar dag! Fullt ös hela tiden =) me like!

Lite lugnare denna måndagsafton än lördagar och söndagar!
Några segelbåtar fanns det som lagts sig i hamn
det blev lite knas på mitt inlägg så min summering av mitt halvår hamande den 8:e juli.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar