torsdag 2 juli 2009

Nu har jag funderat länge nog!!

Först om jag skulle rensa mitt kylskåp så jag skulle kunna kryp in i det och SVALKA mig. Då det är för litet så hade jag allvarliga funderingar till att åka till Maxi och lägga mig i någon av deras kyl eller frysdiskar. De är ju långa och helt perfekta eller hur? Haha vilken syn det hade varit om ni åkt och handlat så ligger jag där bland glassen eller grönsakerna, haha!! Fast det hade väl inte förvånat er?! Men kul hade det varit att se din reaktion.
Iallfall, har faktiskt även jag gränser, så det alternativet gick också fetbort......
Då kom jag på vart jag ville befinna mig, på Ishotellet så klart:

Så gott det hade varit och lägga sig i denna svala säng och sätta fötterna i kylan!

Denna hade jag bara tittat på för det var vackert, jag hade aldrig använt den, hu så varmt =)Jag har dock kommit till insikt med att jag får väl nöja mig med en dusch nu och ska inskaffa mig en USB-fläkt som kan underlätta något när jag sitter vid datorn iallfall!


När sen hösten kommer ska jag inskaffa denhär fiffiga plattan som man också kopplar till datorn så kaffet hålls varmt! Vilka skojiga saker det finns!

3 kommentarer:

  1. Jag vet ju iaf i vilken kyl jag hade hittat dig...
    I glasskylen kramandes alla Ben&Jerrys så klart! haha ;-)

    Tror du kan hitta allt sånt kul o lite till på Coolstuff.se =)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: Ja ätandes med säkert! Har bland annat varit inne på den sidan...

    SvaraRadera
  3. He he ja, ett par stora burkar "Half baked" utan problem!

    SvaraRadera