söndag 5 juli 2009

Besviken och frustrerad!

Gårdagens regn och åskväder kunde jag acceptera för det var iallafall soligt och fint halva dagen. Men att det n u ska fortsätta.....imorse på morgonrundan fanns solen på himlen emellanåt och när jag åt fruktost på balkongen trodde jag mig att det skulle spricka upp och blir kanonväder. Jag ångade på med tvättning och gjorde kyckling i ugn så jag skulle kunna chilla i solen därefter. Totalt fel! Regn, regn regn......så besviken......efter lite plannering i klädväg inför semestern begav jag mig för att inhandla mig en USB fläkt! Det är så kvavt att sitta vid datorn nu så jag kände att det kunde vara en kul grej att testa. Funkar faktiskt helt OK! Inte så passande färg till min övriga utrustning, men den fyller sin funktion. De fanns bara i blått på Coop. Inte den tystade fläkten men det ordnar Spotify =)
Köpte den på Coop som jag fått tips på att den skulle finnas. Jag handlar ju aldrig på Coop så jag var riktigt vilsen men jag frågade mig fram och så fanns det EN kvar! Sådan tur infinner mig aldrig så jag köpte en triss också fast den ska skrapas ikväll. Gick runt lite bland hyllorna och kollade om jag hittar något nytt men det var det gamla vanliga. Gott smågodis upptänkte jag och kände för att hyra Wallanderfilm och äta godis! Men det är inte semester än så det går fetbort så det fick bli god kyckling, spenat , jordgubbar toppat med lite keso istället. Är så ledsen för gymmet öppnar inte förrän 16 och jag har ont i skenbenet sedan några dagar tillbaka så jag är svullen. Detta innbär att någon instensiv cardio kan jag glömma, annars hade jag kunna springa ute. Det är riktigt träningsväder och jag blir så sur, stängt liksom! Ingen ordning alls, nyckelgym är det bästa så man slipper anpassa sig till tider. Någon Wallanderfilm blev det inte heller för de öppnade inte förrän 13.....skräpdag! Regn, stängt och stängt....

men jag ska plocka fram Kommisarie Gadget =)
Längtar till mitt rygg och bröstpass ikväll!! Då jäklar ska jag köra!!

2 kommentarer:

  1. Men söta vän! Du skulle ju såklart varit i Kalmar, har suttit på balkongen idag och t.o.m bränt mig på bröstet. Tur att du kommer nästa helg, då får du ta igen!

    SvaraRadera
  2. Eva: Va?? Har solen skinit hemma?? Kan jag tänka mig!! Jag skulle faktiskt också "vilja" bränna mig lite, man får sån sommarkänsla då. Ja nästa helg kommer jag med fullproppad bil och kanske släp..;)

    SvaraRadera