torsdag 9 juli 2009

Det känns som jag ska ta studenten imorgon!

då fårstår ni säkert alla min goa känsla och vilket lyckorus jag har i kroppen! Imorgon efter lunch påbörjar jag min semester! Tänk att bara få leka i tre och en halv vecka!
Känns nästan som jag kopplat bort lite av verksamheten redan då jag höll på att missa ett möte idag som Jag dessutom kallat till. Hehe, bra gjort Andersson =) Tur jag hade förberett mig igår så det var bara att ta med mig materialet när jag eftersöktes, hehe!

Under min sista lunchrunda nu på några veckor, en blåsig sådan idag, funderade jag så klart över mina kommande underbara veckor jag har framför mig. Helt plötsligt har dagen kommit som jag i januari hade som mål att komma i form till och att jag som pilot i mitt stridsplan får sakta ner lite i tempo under dessa veckor. I ett senare inlägg kommer jag skriva en summering om de träningsmånader som passerat och en utvärdering om vad jag resulterade i.
Har jag bara närheten till ett gym under min semester vet jag att jag såklart kommer infinna mig där när jag får en ledig stund för jag älskar ju att gymma! Så det är klart jag ska fortsätta med det även under semestern även om det så klart inte kommer bli lika ofta som i den normala vardagen. Även jag kommer infinna mig med ett glas vin (ok då flera...!) på krogen och till den grillade maten. Mmmmm!

Kvällens triceps-pass kändes lite halvsegt men i efterhand känns det bra så jag fick nog bättre kontakt än vad jag trodde. Hade väl tankarna på så mycket annat =)
Jag börjar bli återställd i min fot så jag räknar med att kunna springa normalt igen i nästa vecka! Livet leker ju och så ska jag skrapa mina trissar jag har i väskan, tänk denna afton kan gå till historien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar