onsdag 15 juli 2009

MY DAY OFF

Ett stilla och öde Böda beach tidigt imorse - vackert

Tre timmar senare var det inte lika lugnt och fridfullt längre......
På hemvägen gjordes det ett stopp med härliga kroppkakor
Ja en helt underbar dag så klart! Och än är den inte slut! Ska till stan och supporta Kalmar FF ikväll =)
Imorgon ska det bli sämre väder så då är det två pass som gäller. Rygg och Triceps med avslutning 20 min löpning eller gång efteråt. Utöver det räknas som en bonus.
Hoppas din dag varit lika underbar som min! Annars får du komma och göra mig sällskap =)

4 kommentarer:

  1. Tack, då kommer jag med en gång då!?!?! ;-)
    Den där sista bilden såg klart bäst ut, även att de andra oxå lockade lite.. Dåligt badväder här hemma.. =/

    FF gjorde ingen människa glad ikväll, tur man håller på blåvitt! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: ja det är klart den sista bilden är bäst - jag är ju på den =D
    så är det när du inte har några lokala förmågor att heja på!

    SvaraRadera
  3. Ja men självklart var det så jag tänkte ;-)

    SvaraRadera
  4. Tobbe: Javisst eller hur? inte alls vad som fanns på tallriken =)

    SvaraRadera