lördag 18 juli 2009

Frukosten serverad

Tre skivor av Danskt rågbröd med avokado, pepparhubb, keso, kokt äggvita toppad med skivade jordgubbar och en en kopp kaffe. Kolhydrater, protein, fett, vitaminer och minderaler - en komplett frukost. Efter denna gedigna härliga fukost som jag avnjutit på terassen är det om en timme dags för ett benpass här i Kalmar och ikväll är min plan ett axelpass i Färjestaden. jag har alltid en plan och den ser jag alltid till att följa. Dagen planeras dagen innan efter väderprognos och andra aktiviteter =)
Bon apetit!

4 kommentarer:

  1. Ser supergott ut Madde.
    Hoppas att du har en bra tid i Kalmar, va juh där igår..men det va bara en snabbis.
    Ta hand om dej

    kramen
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: har ni varit här? era miffon, utan och höra av sig?! =)hoppas ni har en härlig semester! kram

    SvaraRadera
  3. Haha..vi va uppe om ja o stannade i 2 timmar, pappa väntade in oss så vi va bara på stan o tog en fika =)..
    Jepp vi har det jättehärligt, vill juh inte att det ska ta slut =(
    Hur har du det då???

    Kramen
    Millan

    SvaraRadera
  4. Millan: tack jag har det så underbart -såklart men nu tycker jag det ska sluta regna!

    SvaraRadera