söndag 15 februari 2009

Söndag igen!

Oj, då var det återigen söndag och jag har haft en underbar helg med både träning, väder och socialt! Jag har vilat ifrån löpningen denna vecka för att återhämta leder och undvika skador så därför har jag valt att gå promenader istället då det inte sliter på lederna lika mycket. Men idag kunde jag inte hålla mig riktigt då jag kände hur jag ville komma upp i puls igen och en sol som strålade så underbart ville jag bara springa igen så jag tjuvade en dag tidigare än planerat. Dessa två veckor innan semestern kommer jag lägga in löpningen igen som vanligt.
Veckan som passerat:
Måndag: Morgonpromenad, VILA - Bra kostintag
Tisdag: Morgonpromenad, Bröst - Bra kostintag
Onsdag: Morgonjogg, Biceps, Triceps - Bra kostintag
Torsdag: Morgonprom, Lunch-promenad, Rygg/Baksida axel - Bra kostintag
Fredag: Morgonjogg, Ben, Lunchpromenad - För högt kostintag!
Lördag: Morgonprom, Promenad, Bröst, Biceps, kortare promenad - Högt kostintag men "tillåtet under lördagar" so far...
Söndag: Morgonprom, Löpning, Triceps, Axlar, promenad - Bra kostintag
Ny vecka imorgon och nya möjligheter!

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Ditt upplägg går kanon. Har en lugn viktnedgång precis som jag vill. Sund. Vill tappa fett och inte ta av musklerna..=) Lunchlådan har blivit ett måste och de har hjälpt mig mot sötsuget..=) KAnon madde.. jätte tacksam. Ska följa detta till i sommar och får se vad jag har för kropp då.=) Jäklarns vad du ligger i (inlägget ovan). Hoppas du hinner med vila bara =) Är rädd om dig. Kram i massor.. snygging!

    SvaraRadera
  2. Norrländskan: Vad roligt! Lugn viktnedgång är det bästa så man sparar sina muskler =) jag ligger i lite extra nu då jag strax åker på semester så jag inte hamnar tokfel i min planering =) Ditt inlägg på din blogg värmde jättemycket! Tack!! Kram och vi hörs så klart!

    SvaraRadera