tisdag 24 februari 2009

Åh nej - Migrän!

Jag har haft en riktigt risig natt..=( Det påbörjades redan igår kväll när jag började förlora synen lite och sticka i fingrarna. När jag får dessa symtom vet jag dessvärre vad som väntar mig....mirgrän...mitt bästa knep är att försöka somna ifrån det och hoppas allt är bra när jag vaknar men oftas så vaknar jag över hur illa jag mår och hur jag hallucinerar och hur huvudet bankar som om någon slår på en gong-gong fast tusen gånger värre såklart.
Som ett brev på posten får jag detta när jag är mycket uppe i varv och därefter slappnar av. Jag får försöka se det med positiva ögon att hellre det inträffar nu än under semestern. Denna afton blir därför väldigt lugn och jag ska strax lägga mig raklång i soffan och läsa en tidning. Ljusen har jag redan tända så klart! Här kommer en av mina favoritbilder som jag tog under en semester i Grekland:

3 kommentarer:

  1. Mmm ja den bilden ja!!! =) Det inte bara ser gott ut, det smakar gott oxå....

    SvaraRadera
  2. tjo madster!

    Låter ju inte super de där? hehe men om anstränging e utlösaren så kan du väl vara lugn under semestern =)

    hoppas o få se dig på gymmet snart igen! (känns som de va längesen? =D)

    kramar // Josef

    SvaraRadera
  3. T: visst är den fantastisk!
    Josef: Jag har vilat i två hela dagar ifrån gymmet, but now i`m back! Ses i kväll! :)

    SvaraRadera