onsdag 25 februari 2009

"Damp-ungen är tillbaka"

Back on Track again och det känns härligt bra! Energi på nästan lite till överskott känner jag därav ordvalet av rubrik på detta inlägg =)
Pigg och utvilad vaknade jag och bara ville ut på lite morgoncardio i friska luften. Rensade tankarna och fick massa bra ideér till min arbetsdag. Så härligt att få röra på sig igen. Imorse körde jag ett riktigt bra Tricepspass så det är kanske inte så dumt att vila i två dagar? =)

Vad hade jag på menyn ikväll då? Jo ett rygg-pass och det var superskoj för jag fick träningssällskap av en tjej i min ålder från kustbevakningen som hängde på mitt pass vilket var jätteskoj! Måtte hon vara helt slut imorgon annars blir jag ju helt klart besviken. I matväg på min kvällsmenyn blir det pannkakor med avokado, kycklingspålägg, keso, kokta ägg och tomat. Lite kaviar såklart också! Jag önskar just Dig en trevlig kväll, dag eller helg beroende på när du läser detta."ler"
En tjusig bild ifrån kontoret där jag arbetar när isen låg som finast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar