onsdag 4 februari 2009

Jag älskar morgonmörkret!

För några år sedan gav mig mörkret inte mer än trötthet och orkeslöshet. Numera känns det som en av mina bästa vänner! Trivs så bra att vara uppe med mörkret och det känns som jag hinner med så mycket tillsammans med "mörkret". Jag är ute och går morgonpromenader i mörkret, springer i mörkret, går till gymmet i mörkret och på någotvis vet jag att klockan är på min sida så länge det är mörkt ute. Jag talar så klart om mörkret under mornarna! När jag tänker efter hur mycket jag hunnit göra innan klockan 8 blir jag så pigg och glad!
Gårdagens rygg och baksida axel var grym kvalitet på som vanligt, älskar dessa mukeslgrupper och löpningen gick kanon och kändes att jag hade "friska ben".
Imorse körde jag axlar innan arbetet pga att jag alltid ger instruktioner på onsdagar och ibland kan jag vara så trött att jag bara vill hem så därför "safeade" jag och körde ett pass imorse. Dock blev det ett bonumpass ikväll med triceps för jag är såå lycklig! Berättar mer om detta imorgon då jag vet med till hundra procent säkerhet =) Är så glad att idag får jag äta obegränsat med cashewnötter mår jag så bra psykiskt så sätter sig det fettet på mig, hehe, är det inte så?
Jag vet de är mitt fall......men jag ligger bra i fas so far...!

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad nyfiken jag bliiiir!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: Kvällens inlägg..om jag inte hör av mig innan=D

    SvaraRadera