lördag 7 februari 2009

KROPPKAKEDAGEN!!

I eftermiddag skulle jag äntligen få kroppkakor! Som jag väntat på denna lördag =) I början av veckan mailade jag syrran och skrev hur mycket jag väntade på "the big day"! Äntligen var den nu kommen. Jag behöver förnärvarande min "ätardag" där jag kan lassa in lite mer kolhydrater än vad jag äter i veckorna. Lördagar blir att jag äter lite mer bröd och större portioner av allt och även godis så klart! Denna ljuvliga "kroppkaksafton" dokumenterades med bilder så klart och när jag kom höll syrrans kille full igång med grytorna =) De blev kanongoda och mina förväntningar förverkligades verkligen. Jag åt 5 st supergoda kroppisar men shit vad ont i magen jag fick.....såklart....jag har ju legat på så lågt kolhydrats intag nu och så chockar jag med 5 st kolhydratsbomber så det vore ju tokigt annars, men de tankarna fanns ju inte när jag satt där och njöt och njöt...under middagen släppte jag "the big news" också! Vi pratade om bad och resor och så nämde jag i förbifarten att det hade varit skönt att åka iväg och att jag var sugen på Venezuela som jag såg på När o Fjärran för ett tag sen (ren lögn att jag sett det men det passade i min story, ler) dit skulle jag vilja åka sa jag. Vi diskuterade lite kring detta. Ja, dit vill jag sa jag igen, den 2:e mars åker jag! Snacka om att de tappade hakan och trodde jag skojade! Haha, jag älskar att chocka min omgivning. Så mina vänner, jag och en kompis åker till Venezuela i två veckor i mars! Ska bli så fantastiskt underbart! Mitt i min diet men vad F.N....!

Det kändes verkligen som "min dag" idag för till fikat hade syrran gjort "Rocky Road" som jag fick i julas som hon vet är min favorit! Jag blev så rörd! Allt för min skull liksom, så himla fint!
Här kommer lite bilder från min afton hemma hos min fantastiska syster och hennes familj!


Jag är för övrigt väldigt nöjd med att jag numera kommit i en av mina favorit-tröjor igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar