fredag 13 februari 2009

Åh så kom även solen!

Åh vilken härlig dag! Jag vill gärna dela med mig utav min lunchpromenad med lite bilder! Ta alltid förvana att ha kameran i väskan för lite spontana foton. Även att det tydligen utlovas fint väder imorgon lördag också, lever jag i nuet och jag litar inte alls på orden de säger på "vädret" så likabra att njuta medans jag kan. Några minusgrader, fåglarnas kvitter, solens strålar och jag mötte bara någon enstaka hundägare på slingan, därefter avnjöt jag min goda matlåda. Ganska mycket snö för att vara här nere och visst ser det härligt ut!




Imorse körde jag superset med benen, shit vilken puls och vilka känningar i muskelfibrerna. Jag var ganska mör efter ska jag villigt erkänna så helt perfekt tajming att mjuka upp dem lite i en vacker vintermiljö.

Trevlig helg på er alla!

2 kommentarer:

  1. störthärliga bilder :) . särskilt dem som e tagna nere vid havet... :P

    SvaraRadera
  2. Jens: Tack! När vädret är så fint tycker även jag om vintern =)

    SvaraRadera