fredag 2 april 2010

Okey Cool!

Mitt nya uttryck jag lärt mig =) När man bestämer något, ungerfär som "Ok bra". Gillar faktiskt detta uttryck, Okey Cool =)
Tiden springer på och redan har en månad gått, shit......I don´t like when time flies....

Jag har hunnit bilda mig en uppfattning hur det är att arbeta här på Playitas och jag trivs verkligen. Vem gör inte det bland vältränande människor som dessutom är trevliga? "tsss fast ibland kan man också få lite dåligt samvete när man själv latar sig och ser alla vältränade männsikor simmar eller springer i solens hetta fast man själv ligger i solstolen eller gör något helt annat än att själv träna. Vi har fatt en ny ledare och jag hoppas det kommer att bli bra. En bra ledarprofil ar sa viktigt
Jag älskar min vardag att springa runt i mina träningkläder hela dagarna och sminket används bara några timmar under kvällstid så varför jag köpte mig en sminkspegel direkt när jag kom hit förstår jag inte riktigt nu =). För den står mest och samlar damm i badrummet tycker jag.
Redbull dricks dagligen och frukt äter jag i gigantiska mängder då den smakar så himla gott.
Varje fredag får vi byta våra handdukar och sängkläder och annars får vi tvätta själva så ingen lyx här som tvättar åt än =(. Det blir genast mycket roligare när man tvättar med någon och inget jobbigt alls utan nästan lite skojigt faktiskt även att maskinerna ser ut som "trash". Jag umgås mest med Leah, från England även att vi alla är ett himla nära och bra gäng finns det alltid någon man gör lite mer saker tillsammans med och lättar sitt hjärta lite extra för vilket är naturligt. Vi har galet kul ihop med skrattanfall som får en att vikas. Jag kan sammanfatta henne skojig som en seriefigur och humoristisk som en komedishow.
Idag skulle vi handla jättemycket på Supermarket så vi hade skrivit varsin LÅÅÅÅNG lista och vi ser alltid fram emot att åka och handla mat för vi är frälsa i mat båda två. Vi tog taxi in bara för att fylla på kylskåpen. Ett riktigt nöje för oss för bådas dröm vore att bli inlåst efter stängning av misstag tillsammans i mataffären. (Vi höll nästan på att lyckas en gång!) Shit, ja vilket himelrike och vad underhållande! Syna vart ända hylla och provsmaka allt från mat till vin och använda skurborstarna som microfoner och stoja. Vi har diskuterat detta i detalj ska ni veta. Playitas är en väldigt liten by så därför kan en tur till mataffären vara en höjdpunkt för oss.
Jag saknar inte mycket ifrån Sverige. En cabelcross och protein står högt på listan då jag intog mitt sista casein imorse till frukosten, (ja PANIK) Cabelcross hoppas jag kommer i mitten på april för nu är jag grymt sugen på övningar i den. Stockholm saknar jag lite faktiskt vilket är lite märkligt kanske men så är det iallafall. Så klart familj och vänner!
Okey, Cool!
Hmm...hektisk dag idag maste jag medge och det ar sa skont att denna dag ar over och att imorgon vantar en ny istallet som kommer bli mycket battre for oss alla. Ciao


Lang matlista och sa var det stangt...........ahhhhhh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar