måndag 5 april 2010

Promenad till Gran Tarajal

Ledig dag så då gick jag och grabben från Bike-centret över bergen till Gran Tarajal.
Det tar cirka en timme och det är vädligt högt och stigen vädigt smal och grusig på sina stället så emellan åt gällde det att hålla tungan rätt i mun. När man börjar att vandra tar man en sten som man sedan lämnar när man når toppen och det är en spansk sed jag fick lära mig idag.
Utsikt över Playitas.
Här har vi Gran Tarajal i sikte. Äntligen har jag nu fått mitt VISA-kort som jag hämtade på banken så nu ska jag vifta med det =)

2 kommentarer:

  1. Nu måste jag kika in till dig och spana in dina kort... Har missat Elin måste jag säga... Kanske känner igen henne när jag ser henne... Tränar jue på samma ställe... :) Åh Öland är det länge sedan som jag var till... It's a deal! ;)

    Du är en härlig prick du!! :D

    Man bygger med andra ord så att berget blir högre... Coolt!

    SvaraRadera
  2. ZuZiBuz: Det gor du ratt i! Karlstad och Oland it is! What nice summer =D
    coooolt!!! Kram

    SvaraRadera