torsdag 22 april 2010

Lediga dagar älskar vi alla, inte sant? Även jag så klart! Jag är alltid ledig två sammanhängande dagar och en av dagarna brukar vi alltid hyra en bil dra iväg på galenskap. Me like!
Jag planerar därför alltid träningsledigt en av dess lediga dagar. Lediga dagar innebär också god mat och glass eller choklad. Jag är här 3 månader så då njuter jag det jag tycker är gott men är fortfarande sparsam med alkoholen. Det är så många andra som använder sig av den men jag gillar mer att "tugga" i mig kcalorierna än inta dem i flytande form =). Med dunkande discomusik på högsta volym och sjungandes tog vi oss fram till Jandia till beachen. (Hoppas det syns på bilden att temperaturen visar 26 grader)
Hade pappa suttit vid sidan om mig hade han frågat om jag inte får "eleptiskt anfall" av volymen och musiken "ler men nu hade jag Leah vid min sida och vi stojade på! Vi gjorde ett shoppingstop på vägen då vi upptäckte en marknad längs vägen som vi gärna ville utforska vad det kunde finnas för roligt att köpa och PRUTA! Jag älskar att pruta och få min vilja igenom =) Jag gillar liksom att skapa reglerna. Jag fixade till mig ett bra pris på rosa solglasögon och en så fantastiskt snygg väska.
Se den första vackra bilden med både glasögon, väska och en rolig handduk och vi kan väl bara instämma med vad som står på badlakanet?!

Såhär tankar vi in Spanien "Smile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar