torsdag 8 april 2010

Här vill jag stanna!

Det har varit lite av julafton för mig i eftermiddag! Jag som var så trött och seg under siestan har nu förvandlats till lite sentimental och full av energi. Basketen blev en flopp dock, tre yngre tyska killar i 13-års åldern var de som dök upp och jag frågade om de ville jag skulle vara med och spela typ 2 mot 2, eller om de ville spela själva. Men de ville spela själva! Hallå, har ni hört! Jag är faktiskt duktig liksom, bara för jag är tjej innebär det inte att jag Kan, så det så! Jag skämtade lite med dem innan jag gick och sa de precis krossat mitt hjärta men egentligen var jag lite lätt upprörd fast med ett stort leende. Jag avreagerade mig genom att köra ett bra axelpass "ler.
Just det, julafton! Åh det är så vackert, jag gillar julen, och presenter.
Det är dags för min rumskamrat att lämna ön och åka tillbaka till Danmark och fortsätta sitt skolarbete och sin Triatlonträning på hemmaplan istället och som en avskedspresent fick jag 12 stycken underbara proteinbars som smakar som Brownie - vi snackar njutning alltså!
Jag blev så himla glad!
Sedan jag kom hit har jag gått och tjatat och letat efter solgalsögon som jag ska kunna använda när jag springer, spelar volleyboll osv som är sportiga och sitter stabilt. Present nummer två, en "galen" sådan av en speciell vän, då jag fått mig ett par Rosa solgasögon av märket Oakley som är omöjliga att förstöra. Du kan böja dem hur som helst och sätta dig på dem utan att de går sönder. Ascoola och jag är så underbart glad över vilka fina, vackra, artiga, sportiga, glada, kärleksfulla människor jag har runt om kring.
Jag LOVAR det kommer fler bilder på glasögonen och så har jag shoppat matchande Adidas-kläder till idag "ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar