söndag 25 april 2010

Kaffe på kvällen!

Gör att jag sover oroligt, om jag lyckas att sova över huvudtaget vill säga. Koffeinet gör mig "speedad" men jag älskar ju kaffe så varför har jag inte kommit på den briljanta idéen att dricka koffeinfritt kaffe förrän nu? Blev bjuden på en kopp och jag kände ingen skillnad mot vanligt kaffe så HURRA nu ska det drickas kaffe på kvällarna! Det är dagens tips från mig till alla goa kaffedrickare som har "speedade" problem like me =)


I skrivandets stund sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Nyttjar siestan till det idag och medans kläderna torkar ska jag ut på en powerwalk eller joggingtur. Riktigt soligt och varmt idag så det lutar nog mer åt en walk. Dessutom har jag något otäckt som lever i min kropp för jag känner mig lite åt förkyldhållet =( Vägrar detta!! men det kan vara en anledning till att jag varit så trött de senaste veckorna att jag har något elände som kroppen dras med. Men jag kör på som vanligt, bryter det ut är det bra, eller så går det tillbaka av sig själv och det är ju så klart det bästa!


EDIT: Jo det blev en liten löptur, tänkte att jag börjar att springa och skulle det vara för hett kan jag gå istället men det vart ok ändå. 34 min fick räcka och jag svettades med besked så ett snabbt byte i lägenheten till bikinin och sen ner mot den Olympiska Poolen för att inviga min "badmössa" som man måste använda vid bad. Jag hade en längd för mig själv så jag bara "skönsimmade" =). Undrar egentligen hur jag såg ut i mössan...hmmmm.....jg kände mig lite som Musse Pigg för min mössa är svart och då jag har ett ganska litet huvud så kändes den som den var lite stor och kantig på sidorna så jag tror Musse Pigg är en bra liknelse, bara för att ge er en ungefärlig bild "smile

Now back to work, kvällskiftet idag som innebär jag jobbar till 20. Inga aktiviteter för mig denna eftermiddag så det blir att vara i gymmet men förmiddagen bestod av morgonjogg och volleyboll med gästerna! Skoj! Ciao

4 kommentarer:

  1. Hej Maddis..
    Hoppas att du inte blir förkylder nu när du e där nere...=( inget skoj alls då..
    Vi saknar dej här hemma, o väntar på att du snart ska äntra gymmet igen (väntar förresten på att jag själv oxå ska göra detta ;)

    Stora kramar till dej goding o hoppas att du njuter i fulla drag, glöm nu inte o hitta dej en brunögd pojke oxå *hihi*

    Kramar från oss till dej!!!!

    SvaraRadera
  2. Millan: Sweeeet =) tell me girl, har du haft andra aktiviteter istallet for gymmet?!
    "hehe, well du har ju mig pa face dar du har allt skvaller"
    Kramar i mangder

    SvaraRadera
  3. Haha, jepp här har hänt en del aktiviteter hemma =) kan jag säjja *ler*

    Gymmet går jag till för att skvallra o mingla lite ;P

    Puss o kram i mängder till dej med=)
    //oss

    SvaraRadera
  4. Millan: Spännande!! maila mig!! "ler

    SvaraRadera