måndag 5 april 2010

Huvudvärk..

kanske några av oss drabbades av ifrån gårdagens Mexikanska afton med Tequila!
Dock höll jag mig ifrån dessa drycker (i unga dagar tog jag fyra tequila på raken för jag var sen till förfesten för att maxa effekten och den kom senare kan jag lova)
men kanske är det ändå jag som har mest ont i huvudet. Inte speciellt rättvisst!! Jag lyckades nämligen under mitt Triceps-pass slå i huvudet. Första övningen utförde jag i bänkpressen med ett smalt grepp och när jag skulle resa mig trodde jag att jag hade huvudet bakom stången men det hade jag visst inte...aj aj kan jag säga...men tack o lov hade jag en keps på mig så den skyddade nog lite. Känner väl inga men direkt men det är kanske bättre ni frågar min omgivning. "ler
Lite bilder ifrån aftonen igår!
Ross visar stolt upp sin "Golf-tan"!
Nice shaker?!

Skål på er underbara vänner!!

2 kommentarer:

  1. Riktat till meningen inom parantes: Hehehe.

    I övrigt: Hoppas huvet är bättre och att du inte fick nån bula. Låter inte skönt, aj aj aj :(

    SvaraRadera
  2. Eva: Jag kallas "Viking" har sa det galler att leva upp till namnet =) sa latt tar man inte kol pa mig "ler Ha en underbar dag!

    SvaraRadera