fredag 16 oktober 2009

Varför kan jag inte få vara pigg?

Åh vilken tröttis jag vart i morse! Fick verkligen tvinga mig upp efter tre avtryckningar på alarmet för att inte riskera somna om. Blev så lättad över att vinden avtagit när jag kollade status ute. Om det nu berodde på min trötthet eller ej är min fråga men till min stora förvåning regnade det när jag klev utanför dörren. Det hade jag totalt missat dock! Det blev därför en lättare joggingtur för att halvera tiden ute i regnet. Jätteskönt med lätt regn när vinden är så pass svag. Regnet avtog dock inte utan naturen ville istället öka på dosen av vätska till marken. Det resulterade att jag var blöt nästan intill BH:n och byxorna slimmade åt mot låren och det dropparna ifrån keps-skärmen. Men jag klagar absolut inte. Jag kunde haft en betydligt sämre morgon! Den värsta morgonen är när morgonrundan uteblir helt av någon anledning. Eller så kunde jag haft en morgon som igår. Det har varit en seg dag idag tycker jag annars. Men jag skrattade gott när jag fick höra en annat namn för hamburgare, nämligen "Köttsemla"!
Jag blir inte direkt speedad heller av vädret men det var skönt att få komma ner till gymmet och piggna till med ett bra axelpass. Dock latade jag mig och körde ingen kondition efter......tsssss Gick till affären och handlade mat istället! Det är faktiskt mycket roligare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar