onsdag 28 oktober 2009

Temperaturskillnader!

Gårdagens morgonpromenad bjöd på ljuvliga 10 grader och kvittrande fåglar! Det var så jag trodde det var vår igen. Stackars fåglar, de blir ju helt förvirrade. Denna morgon däremot bjöd på endast 2 grader och inga vårfåglar jag hörde, det var bara tyst. Min nya mössa fick jag använda som jag köpte i helgen. Den värmde mig gott denna morgon!Körde ett benpass innan min instruktion idag och shit vad det tog! Trodde inte jag skulle palla min instruktionen efter men det gick fint. November månad kommer bli Min månad!
Den kommer innehålla mycket träning men även massa nöje. Ska köra på hårt från nästa vecka. Splitta kondition och styrka. Ser fram emot denna månad! Den ska följas in i minsta detalj!

4 kommentarer:

  1. Ja det såg bra ut, det jag såg när du körde dina ben =)
    Ha en fortsatt bra vecka, kanske cs vi igen på gymmet under veckan

    kramkram
    Millan

    SvaraRadera
  2. Millan: Hehe ja, jag gillar smärta! =D
    Vi ses kanske redan ikväll

    SvaraRadera
  3. Se där! Det var ju bra att du inhandlade den så du slapp frysa idag! :)

    SvaraRadera
  4. Eva: och vilket bra smakråd jag hade med mig! Du får planera in när det passar att komma sönder ut!

    SvaraRadera