tisdag 13 oktober 2009

Tack du underbara som gett mig gnistan och mitt leende tillbaka!
Jag antar min tillfälliga svacka har att göra med det trista vädret som var i helgen men nu har det varit två friska och härliga kvällar som jag nyttjat och det är underbart. Tillsammans med bra musik kommer jag "back on track again". Kvällens Ryggpass och baksida axel satt grymt bra! Me rock!
Latsdrag brett grepp bakom nacke, Latsdrag brett framför med ett annat handtag som fokuserar lite på baksida axel också, Rodd i maskin, stående enarmsrodd i cabel crossen, latsdrag smalt handtag. Rep i övre trissan för baksida axel samt "korsdrag" dessa körde jag x 5 och ryggövningarna gånger 4.

6 kommentarer:

  1. Heeeej vännen =)
    Har sj varit iväg o fått nytt träningsschema fr min tränare idag =) OJ vad jag känner mej taggad nu.
    Har tagit bort det mesta av benträningen så nu e det mage/rygg/armar/bröst/axlar som gälller.
    Kan säjja att det e hårdträning som gäller..eller nått.
    Tänkte ev om jag skulle skriva in mej på F&S redan nu.. så jag kan börja köra lite med er el ivf min Bamse bus..*ler*
    Låter bra att du hittade ditt "flow" igen..härligt...bra musik i öronen när man tränar, finns det ngt bättre, jo trevligt sällskap med såklart =P

    Hörs snart igen...
    Kramen o klappen
    Millan

    SvaraRadera
  2. det va sååå lite så*leer

    SvaraRadera
  3. Millan: Härligt! Kör på =)
    Anonym: Haha!

    SvaraRadera
  4. mmm,tess...du får väl ge tillbaka lite energi till oss med

    SvaraRadera
  5. Bamse: Hoppas på raggmunkar snart =D
    "anonym": jaja, du ska få din kalender =)

    SvaraRadera