måndag 12 oktober 2009

Efterlysning......

Av mitt annamma (stavas det verkligen så? =/) Jag letar efter gnistan och den positiva känslan att utmana mig själv. I lost it!! Skit också! Hittar någon den kan ni väl vara så vänlig att lämna den till mig? Hela veckan kändes superbra tills helgen kom...ja han ni hört?! När motivationen brukar vara på topp kände jag för nada och allt kändes bara jobbigt. Framför allt energimängen under helgerna. Detta brukar inte infinna sig förrän om många många veckor...Känns mycket bättre nu iallafall efter jag varit ute på en underbar eftermiddagsrunda i höstvädret och rensat hjärnan lite. Det går inte att gråta över spilld mjölk men mina resultat fördröjs gång på gång....det finns inte tid eller plats för småtrams...nu ska vi prestera ju!




Blir det en sträng vinter i år tro? Nä jag tror det bara är en myt om rönnbären...

2 kommentarer:

  1. Halloj, nu som först har jag kollat din blogg. Tog ett tag men bättre sent än aldrig. Mycket fina bilder du tagit. Inte bara blommor.....Tycker hav o sol är fantastiskt, speciellt här i Karlskrona. Men vad gäller dina nya kompisar!!! Kaffe och tandborste. Lite konstig diet om man nu kan kalla det för detta. Ha det fortsatt gott o lycka till.
    Ha det / gott mos
    /Lasse

    SvaraRadera
  2. Lasse: Tjenare o kul du tittar in! hehe, ja man har sina ideér för att få vardagen att gå lite lättare för att nå jakten på formen! jag kan höra ditt skratt när du läste dessa rader.
    Vi ses väl imorgon! O var rädd om foten =D

    SvaraRadera