lördag 24 oktober 2009

Höstmys!


En underbar höstdag på stan har jag och en väninna tillbringat! Jag kände direkt på min morgonrunda vilket shoppingväder det var idag. Vattntet låg spgegelblankt och en behaglig temperatur trots luftfuktigheten som rådde. Justerade lite i planeringen att mitt axelpass fick skjutas till eftermiddagen istället så vi kunde shoppa lite mer på förmiddagen =). Det var riktigt lugnt på stan idag trots löning och lördag men majoriteten var på det nya köpcentrat som öppnat vid Hansa City, Mode. Vi tog oss en runda dit "by night" som synes. Det ska också öppna ett gym där på ungefär tusen kvadrat som jag ska forska lite närmare i.

Jag och min väninna tillbringade lördagkvällen på Maxi som ett gift par kan man säga! Vi delade på en vagn och hon sprang runt med vagnen och jag plockade på mig vad jag skulle ha och så hittade jag varken henne eller vagnen...."lätt" irriternade "ler, en mycket vanlig händelse i samboförållande minns jag =/ Vi gick runt i lugn och ro och kollade på julsakerna och vi hade en mycket trevlig runda på ICA denna lördagsafton =)

Fick mig i ett riktigt bra axelpass till senare eftermiddagen som jag inledde med "fodors fjäril" på bänk, axelpress med hantlar, enarms frontlyf i c.c nerefrån, stående stång framför nacken, frontlyft fram med en viktskiva, och frontlyft åt sidan med viktskivor, axelpress i maskin. Ganska många övningar upptäckte jag nu men jag handlade lite kläder emellan övningarna =)

2 kommentarer:

  1. Hihi! Så är det, bara att vänja sig! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: "ler, vad många dagar vi samlat på oss som går til historien! =)

    SvaraRadera