lördag 12 september 2009

Solens strålar!

Hoppas ni alla fått njuta riktigt av solen denna underbara dag!
Innan jag tog mig till gymmet i eftermiddags satt jag en stund på bryggan i brassestolen. Perfekt laddning till mitt ryggpass där fileérna skulle arbeta. 5 set vadera övning där jag började med breda latsdrag framför, sittande rodd, smalt latsdrag, chins-hissen, hantelrodd på lutande bänk samt att jag tog hjälp av stången i smithmaskinen och häver kroppen mot stången till brösthöjd. För baksida axel körde jag båda i cabel crossen. En med rep och den andra övningen körde jag en i varje hand. Normalt sett brukar jag sitta på en bänk när jag utför denna men denna gång orkade jag faktiskt inte gå och hämta en bänk så jag stod. Är lite risig i kistan efter hysteriskt smaskande av mandlar så inget löpband denna dag, hehe, utan cyklade 40 minuter istället vilket var riktigt passande då det var cykellopp på eurosport. Kände att jag liksom var delaktig. När de cyklade i uppförsbacke kände jag också syran i benen och när det trampade plant kände jag också hur lätt det var att cykla! Skojsigt idag.
Jag har två trevligheter att se fram emot denna höst. Allt bokat och klart inför Lucia Pokalen/Fitness Festivalen i Göteborg i december. Tredje året i rad jag besöker denna händelse! Allt fixat och klart med biljetter, hotell och tåg. Vi är fyra gymmare såklart som åker och vi kommer få grymt kul!
Jag har precis tryckt på "boka-knappen" hos SAS och bokat flyg till Stockholm i november när vi ska kolla på PINK! Levet leker ju faktiskt! Sen är det december och den månaden går alltid fort för jag tycker all förberedelse inför julen är så mysig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar