onsdag 23 september 2009

Lite väl tidigt..........

när jag redan såg chokladkalendern i mataffären.....så pass behöver vi väl ändå inte skynda? Tomtar och julkalendrar.......jag älskar julen men lite måtta finns väl? jag har dock aldrig sett det motsatta, att man kan köpa midsommarkransar eller midsommarstänger i januari iallfall?! =D
Dagens träning bestod av Axlar, mage innan min instruktion och efter denna körde jag ett bicepspass som en "bonus" då jag hade lite extra enegi kvar. Imorgon är det åter dags för badmintonlir, aktiv vila!

Ny fråga är jag med och besvarar förresten på http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.11210650

6 kommentarer:

  1. Fan, kan de lugna ner sig lite. Tiden går väl tillräckligt fort ändå...

    SvaraRadera
  2. Eva: Exakt...likabra att ha allt uppe förjämnan då...usch nääää...

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med, vilken hets det ska vara. Jag gillar julen men det ska ju vara när det verkligen är och inte nu. Nu är det ju en underbar höst med dess höga klara luft och fina fäger i naturen!!
    Gillar din blogg för oj vilken energi den förmedlar!! Det var millan som guida mig hit;)

    Hoppas du har en bra fredag och får en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Ajax: Vad roligt med en nybesökare som ger sig tillkänna! Hoppas du besöker mig fler gånger =D

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Utan tvekan lär denna sida bli besökt fler gånger! Det är ju inspiration och glädje i kompakt form!!

    Hoppas du har en bra helg!

    SvaraRadera
  6. Ajax: åh tack för dina fina ord :D

    SvaraRadera