måndag 14 september 2009

Jag älskar mat-program!

Inte alla så klart men ni som föjt mig på bloggen vet att jag gillade "Halv åtta hos mig" och nu har jag fått en ny favorit nämligen "Tinas cookalong". Det är lite fart och fläkt i den damen och jag gillar det spontana och lite av stressen och alla skratt så klart! Kul också att en kändis är med i köket varje gång och lagar likadant. En trerättermeny lagas under direktsändningen. Måndagar klockan 20 på Fyran är tiden att lägga på minnet! Jag har själv lagat tre lunchlådor med fläskfilégryta och två lådor till "Before training" bestående av kesella, tonfisk och dinkel. Jag lämnade sen över "Stekspanden" till Tina och Kenny Bräck!
Ingen träning idag men igår fick armarna sin omgång så ikväll hade jag min plats vid spisen istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar