fredag 4 september 2009

Fick en rolig förfrågan som jag tackade ja till!

Jag fick en rolig förfrågan av Maria om jag ville vara med i en "Stjärngrupp" som ska besvara läsares frågor kring träning. Det var för mig en stor ära att få denna förfrågan och kan jag genom mina egna erfarenheter hjälpa och motivera andra blir jag jätteglad. Kul idé av Maria!
Läs gärna nedan blogg om intervjuven med mig.


En fråga gällande Kreatin har besvarats av oss. Följ hennes blogg och ställ gärna de frågor du går och funderar över gällande träning och kost.
I förmiddags när jag vid 9,30-fikat öppnade kylen för att ta mitt mellanmål som skulle bestå av keso, protein och linfrön blev jag förskräckt och lite ilsk! Den var nämligen borta! Min mat var stulen! Det är faktiskt nästan som jorden går under....ungefär som Joey i Vänner, ingen får röra hans mat heller! Men min keso var ju snodd! Åh! Blev lätt upprörd ett tag men det för ju inte burken tillbaka till kylen....som tur var har jag ett litet förråd i min låda vid skrivbordet så det blev en halv tonfiskburk istället. Andra halvan intogs på eftermiddagen tillsammans med en halv mosad banan på två knäckebröd innan mitt bröst-pass.
Titta vilken telefon jag hittade när jag satt och letade lite på nätet. Nästan så jag funderar på att skaffa en fast lina =D Skrattade gott åt denna mjuka telefon. Lite porrig är den ju allt...

2 kommentarer: