söndag 30 maj 2010

Rensning!

Att rensa är vädligt bra att göra när man själv får bestämma när och vad. Men en oönskad tarmresning är inte lika rolig =( Jag åkte på något skit, (vad roliga jag var nu) i eftermiddag och magen mår inte bra. Usch ja, jag ligger nu ute på terassen i min ensamhet för övriga har åkt in till grannbyn dit jag också skulle och var ready to go men insåg att sitta på en restaurang och känna oro känns inte speciellt kul. Det ända positiva är att tarmarna jobbar på bra för att rensa bort de elakartade partiklar som finns i magen och jag måste säga de Jobbar Bra!
Tidigare idag hade jag mycket roligare med ett gott benpass och en bra strech efteråt. Jag lärde mig mycket bra strechövningar när jag gick på Elins strechklass. Hon åkte tillbaka till Sverige förra veckan och det är så tomt nu i lägenhet nummer två som jag alltid går förbi när jag ska till min. Ingen popig musik som spelas och jag möter ingen av Teamet under morgoncardion. Hoppas du har det gott i Sverige Elin!!
Relaxade några timmar i solstolen tillsammans med Mp3:an och en tidning när det kurrade i magen och gjorde mig min fantastiska vanilj-kyckling! Kände mig nästan som hemma faktiskt.
Jag blandade vanlijprotein, dinkel, .yoghurt, tillsammmans med kycklingen som jag skurit i bitar och banan. Toppade röran med goji-bär och solroskärnonr. På tallriken hade jag också färsk annanas, ett kokt ägg och avokado. Yammi Yammi! Nej, det är inte alls konstigt, det är DELIKAT!!
Hoppas alla Mammor haft en riktigt bra dag och blivit uppassade! Jag har tänkt på min mamma idag.

Jag har inte kollat på hela klippet då internet är lite slött men jag hoppas hela låten spelas och att ni gillar den.
Hole släppte en ny platta för några veckor sedan! Hole får mig att tänka på gymnasiet!
Nu måste jag rusa....

2 kommentarer:

  1. Ja det kanske är delikat men det verkar ju ge ena hemska efterdyningar?!? ;-)
    Åka på en "Tarmsköljning" till efterrätt...

    SvaraRadera
  2. Tobbe: I´m totaly off!!! eller kanske fisken jag åt tidigare vid lunch...hur som haver känner jag mig väldigt liten nu...

    SvaraRadera