lördag 29 maj 2010

Säger strax God Natt till er

Oj oj vad trött jag är nu! Har precis tagit mig upp ur sängen efter en kortare vila.
Jag har definitivt inte "överansträngt" mig heller på min lediga dag men det tar verkligen på krafterna att chilla =)
I förmiddags var jag och några vänner inne i Gran Tarajal och åt kycklingspett. Innan hemfärd köpte jag med mig en grillad kyckling också så jag hade lunchen räddad. Lovley!
Underbart väder med lätträknade moln och varmt så ut och steka innan jag skulle inta gymmet. Shit vilken jobbig träning. Men varje pass kan inte vara lika "enkla" det gällde bara att hålla ut. Varmt och kvavt i gymmet men jag kämpade igenom mitt axelpass och därefter har jag gått runt i mer eller mindre koma därför behövde jag min lilla "Nap", nu när jag behöver använda energiknölarna och ha ett skärpt huvud då jag ska få mig en genomgång i ett video-program så jag kan klippa, redigera och lägga till musik till mina egna DVD:er. Jag skulle så gärna vilja lära mig detta!
Jag har åter fått ljud i öronen! Häromdagen inhandlades min nya MP3:a, med en klämma som jag önskade! Den är liten, smidig och rosa =) Jag rekommenderar denna Ipod till träningssammanhang just för dessa egenskaper och enkel att byta låt och justera volym. Den kunde dock vara lite längre tycker jag men jag laddar den enkelt i datorn och för 2o Euro känner jag mig mycket nöjd! PUMP UP THE VOLUME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar