måndag 10 maj 2010

Mina ögon blev stora som tennisbollar

ja ni förstår säkert hur stora mina blå blev när jag på hyllan i Supermarket såg Proteinpulver, med vanligsmak! Trodde ju så klart inte mina ögon.
Burken ar endast på 200 g och kostar 8 euro (ca 80kr) riktigt bra innehållsförteckning och en uförlig sådan. Jag tänker nämligen så att skulle någon vara sakna innehållsförteckning så är produkten förmodligen skräp och så låter jag den oftast vara kvar i affären.
Äntligen hade jag hittat proteinet så nu skulle jag bara inhandla mig en ballongvisp också och då går vi alltid till en "Kines-affär" som har allt för en billig peng. För 1 Euro fick jag tre stycken i olika storlekar!
Jag har idag testat mitt protein. Testa....hmmm, testa innebär nog enligt den svenska akademins ordlista "lite" men inte i Madies ordlista "ler.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Jag föredrar yoghurtvarianten före keson faktiskt. Keson här skiljer sig lite i smaken här mot Minikeson jag alltid köper hemma. Här smakar den mer ost och är lite fastare i konsistensen, och det finns ingen lightvariant.

Idag har jag och min Italienare haft tricepsrace och jag var revanch-sugen så klart efter jag loosat på mållinjen i Leg Extension. Jag kämpade så jag blev röd röd och rödare men jag Segrade!! Ni måste verkligen prova detta för det är super skoj! Men var försiktiga är ni snälla och välj basövningar eller maskiner så ni inte skadar er.


Såklart har vi lärt våra kollegor lite svenska! Jag hoppas ni hör dessa roliga fraser och inom kort kommer den bästa, tålamod tack! =)
Vi börjar med den ryska simintruktören tätt följt av den spanska Triatlonutövaren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar