torsdag 6 maj 2010

Så det kan gå

Visst är det härligt att samla på sig lite nya erfarenheter. Alla erfarenheter ska du se som positiva även om det inte alltid är roliga. Tänk vad tråkigt att skulle vara om allt man är med om var roligt, för då skulle man ju inte veta när det är roligt?!

Först vill jag backa bandet lite och berätta om mitt underbara Biceps-pass jag hade igår. Med fulladdad bra musik i MP3:an körde jag som aldrig förr, riktigt bra tryck måste jag säga. Mina bicepspass brukar jag lägga upp så att jag får med många olika vinklar för variation. Jag imponerade på spanjorerna som tyckte jag var "strong woman" =) Jag fick tom pass av honom utan att be om det och det kallar jag gym-kommunikation! Då trivs jag kan jag säga!
Det motsatta så klart när någon ställer sig precis framför mig i tex cabel crossen och börjar spegla sig för att sätta upp håret eller nått så dumt, oj sånt kan irritera!!
Åh jag hoppas mina kommande pass kommer kännas likadana som detta och vad kan gå fel? Allt är upp till mig! På kvällen samlades gänget och åkte och käkade en av grannbyn. Min tonfiskfilé klagade jag inte på, "yammi yammi in my tummi"
Idag har jag varit ledig och varit ute på eget äventyr. Träningsfridag och ingen struktur alls. Gillar inte detta, måste jag ju ändra på. BLÄ BLÄ
När jag skulle iväg hyrde jag mig en lite mer sportigare variant när jag skulle iväg på egen hand. Och sedan idag vet jag hur en spansk P-bot ser ut och vet hur det är att bli utelåst.
I en hast skulle jag bara förbi polaren några dörrar bort och tog bilnycklarna i näven istället för husnycklen vilket jag inte upptäckte förräns jag skulle in till mig igen....oooops.....! Detta är inget ovanligt för oss men för mig var det första gången och då sår man springa ner till receptionen och blinka med sina blå ögon på ett vänligt sett så får man snabb hjälp av sequritas som tar sin moppe och kör upp till området där vi bor och så låste han upp till mig. Tack! När han kommer på sin moppe vet alla att "Nu har det hänt igen, undra vem det är idag" ler.
Lite vackra bilder ifrån min road-trip idag. Körde ner på några spontana avtagsvägar och jag fann populärt ställe för surfing:Imorgon är jag också ledig men då ar det struktur och träning under min dag - Åh så skönt!
För just nu mår jag illa av all choklad och pringels jag tryckt i mig =( Skönt med 6 friska dagar nu!

4 kommentarer:

  1. Då, efter denna tur, så kanske det blir o byta ut den lilla blå bmw´n till en blå Opel Astra coupé nu då i stället!?! ;-)

    SvaraRadera
  2. heter det inte yummi yummi in my tummy???hihihih

    SvaraRadera
  3. Anonym: uuuuups..ibland går det lite för snabbt på tangenterna =) Redigerar genast, tack! "ler

    SvaraRadera