fredag 28 maj 2010

Jag är så avundsjuk....

på er som..........................

Går till ICA och drar ert ICA-kort innan ni gör entré för er matinhandling...
Därefter lagar ni en utsökt middag i UGNEN - vilken lyx -
Jag har inte haft en ugn på tre månader....(vilken snygg ugn förresten)
Och jag småler lite när jag tänker på när mamma har sina glasögon på sig när hon lagar mat och ska ta ut något ur ugnen (som är placerad i midjehöjd) så när hon öppnar ugnen immar alltid hennes glasögonen igen så hon inte ser någ0t alls!
Kvällen avslutar ni med DVD från "Hemmakväll" och myser i soffan....
Medans regnet smattrar hårt på fönsterrutan!
"LER, låter kanske konstiga saker att sakna som ICA och en UGN men det är så jag känner för studen....hmmm, fast efter två dagar av detta är jag nog mättad och vill hellre ha sol sol sol, värme och tillvaron jag har nu istället ;)

4 kommentarer:

  1. Då e jag beredd o byta två-tre dagar med dig! ;-)
    Du får mitt kök, hemmakväll, filmerna, plockgodiset, B&J OCH regnet o blåsten!! Så tar jag två-tre dagars underbart solsken o värme! Deal? hehe

    SvaraRadera
  2. Vid snabb affär kan jag tom låta hörnan m bioanläggningen ingå här, med ett par nya fräscha bluray-filmer... ;-)

    SvaraRadera
  3. Tobbe: hmmm, ska fundera över det under tiden jag går ut och steker mig lite ;)

    SvaraRadera