söndag 27 december 2009

Training-day!



Nu har jag fått lite ordning igen! Dags att arbeta med kroppen och få lite fart i den! Denna söndag går i träningens spår och idag är jag mycket positivare och gladare än gårdagen. Men den dagen är redan pasé! Jag sprang i förmiddags på löpbandet i ca 6km på 12,0 - så gott plus en liiiten ökning på hastigheten! Kändes faktiskt att mitt flås blev lite mer ansträngt än tidigare men det kan ju också bero på att jag blivit tyngre efter dessa dagar också. Låten som jag har med i inlägget är så underbar och den får mig att le och skratta hur underbar träningen är! Visst blir man träningssugen?! Med rätt musik känns allt så lätt! Ikväll ska blir det ett axelpass. Till min glädje hittade jag ett paktet av Pauluns bröd i en ICA här hemma så jag tänkte baka innan det är dags att åka vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar