söndag 20 december 2009

Vackert

Ojoj, det tar på krafterna att plumsa i snön! Dessutom när benpasset satt sina spår. Djupa knäböj. Bra övning och jag behöver inte alls ha så mycket vikt utan det gäller att gå ner djupt så smärtar det gott både här och där =). Var riktigt trött när jag kom hem efter min träning idag. Började väl sådär, hade totalt bommat att de öppnade senare idag än normalt så jag tog mig en snörunda och väntade på att klockan skulle ticka på. Jag roade mig med att ta lite kort i det fina vinterlandskapet. Här kommer bilder när jag gick i motsatt riktning mot imorse, mot Hästö.
















Såhär glad är jag när jag får träna och göra det jag tycker om!


Gymmet som är cirka 1000 kvm. Till min stora och glädjande förvåning när jag sen gjorde entré fanns vi "stockers" som brukar vara där så jag fick lite hjälp med benen i chins-räcket! Bästa ryggövningen! De lyckades dock visst hålla sig undan filmen =)

6 kommentarer:

  1. Duktigt flicka! =)
    Mera mera! ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: hehe, nu får det vara nog =)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Home sweet home:) Tack för att du delar med dem.
    Kul att få se att det har kommit snö i även de södra delarna av vårt avlånga land. Hoppas den ligger kvar tills jag kommer hem o firar jul.

    //Karin

    SvaraRadera
  4. Karin: Tack för dina fina ord, glädjer mig! det snöar fortfarande så du kan vara safe =D

    SvaraRadera
  5. Knäböj är underbart att köra och speciellt när träningsvärken smyger sig på :-)
    Folk tycker att man är galen men det finns inget härligare :-)

    SvaraRadera
  6. Petra: Visst är det underbart! "We like pain" =D

    SvaraRadera