måndag 7 december 2009

"Skiftbyte"

i Bredgott fabriken som reklam säger =) för skiftbyte var exakt vad jag fick göra när det spöregnade imorse och ingen gnutta hopp fann jag så min morgonpromenad fick utebli och läggas efter frukost istället och drygade ut rundan något. Man vet ju aldrig när regnet behagar att komma så lika bra att "passa på"! Det har såklart inte blivit någon träning under tre dagar när vi varit iväg så taggad till tusen besökte jag gymmet. När jag vilat några dagar brukar jag välja köra rygg för det är en stor muskelgrupp och många muskler involveras och har man vilat några dagar har man fyllt alla depåer och reserver (speciellt denna helg har det inte sparats på varken mat eller vin så det lagras ju tyvärr istället) vilket gör att kroppen orkar prestera mer. Jag förstår inte varför mina chins inte alls kändes lika "enkla" som dem som ställde upp i SM i chins igår....eh.....avslutade passet med att gå på löpbandet i 20 minuter. Jag föll i koma nästan under "Halv åtta hos mig" så jag nästan inte kom ihåg vad hon lagade för något. Det är så mysigt när man tittar ut genom fönstret och man ser all belysning därför beslutade jag mig för att ta en mysig kvällsrunda och få lite syre. Helt underbar kväll! Jag använde min nyinvestrade mössa från Göteborg som jag bara tycke var så läcker text på, Bad Hair Day. Ibland känner jag "Måste ha" och denna gången var det en mössa ifrån Rut.

2 kommentarer:

  1. Så ja, där fick jag ju lite fina, juliga, Karlskrona-bilder upplagda här! =)
    Fast du missade ju o lägga upp Ronnebygatan ;-)

    SvaraRadera
  2. T: Tycker min mössbild är finare ;)

    SvaraRadera