onsdag 16 december 2009

Jackass!

Är emellanåt riktigt underhållande! Fastnade i programet igår kväll som gav mig endel goda skratt kan jag lova! De roade sig bla med ett löpband. De maxade upp hastigheten och så var det bara att skratta och slå sig. Bland annat så användes löpbandet till att "åka" och bandet var så klart inte placerat sådär jättelångt ifrån väggen så när de satte sig på bandet åkte de i en faslig fart och så rakt in i väggen och så skrattade de dem -så klart- Så höll det på, de testade även att springa men benen hann inte riktigt med så jag ni kan tänka er själva hur det såg ut. Som en finish i det hela åkte det på bandet precis efter varandra så ingen hann resa sig innan den andre kom så för att inte bara åka rakt in i väggen så åkte de även på varandra. Såg så himla dumt och galet ut, fast faktiskt lite sugen på att testa!! =D
Trist morgon idag med spöregn så min morognpromenad uteblev och istället började jag baka Paulins Bröd. Himla enkelt att bara blanda men det tar tid att göra då det ska jäsa två gånger totalt ca 1,5 timmer och så ska det vara inne i ugnen i 3o minuter. Ska bli spännande att smaka.
Igårdagen var underbar med fint väder och med fin joggingrunda och gott ryggpass. Idag ser jag faktiskt ingen ljusning så det känns trist.....men nu är ska jag skriva lite julkort och sen får vi se om det blir ett benpass idag. Egentligen vilodag men jag kan ju inte vara ute som jag vill så jag hamnar kanske i gymmets lokaler ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar