lördag 26 december 2009

Åh nej!

Vaknar upp med det suraste och vresigaste humöret du någonsin kan tänka dig!
Usch vilken bitsk utstrålning jag har!
Tack och lov är dessa dagar lätträknade på ett år men när de infaller är det skit. Jag känner för absolut ingeting och inte nog med att gårdagen endast bjöd på regn, regn och regn så börjar denna morgon lika illa med några plusgrader, småregn och inte ett ljus så långt ögat kan nå.
Jag gick upp alldeles för sent idag också och då blir jag lätt lite "svajig". Jag ska kanske "passa på" att vara lite vresig idag när dessa dagar så sällan inträffar. =)
Jag får helt enkelt acceptera att denna dag kommer bli skit och ska bege mig till affären och köpa mig en tidning och bara hoppas att denna dagen kommer passera någorlunda snabbt så jag imorgon kan förtränga den och ser framåt. Ska försöka komma i bättre tankar att min jul varit riktigt mysig och trevlig med härligt sällskap. Fast i skrivande stund känns det bara töntigt.
Imorgon är en annan dag och den kommer bli så mycket bättre!!
Då kommer jag slå hästens skratt med hästlängder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar