lördag 29 augusti 2009

Magen är lite paj......

OMG vad jag sovit. Jag vaknade tolv miuter över åtta och det är sent för mig. Då brukar jag redan vara in action. Action kommer jag få idag ändå. Jag är i Kalmar och jag har fullspikade två dagar. Skoj när man är uppbokad i sin kalender, buzy woman =) Igår fredag tränade jag ett gott armpass på morgonen. Hade i min tanke att jag skulle varit ledig i fredags men när torsdagskvällen var så tropiskt ville jag nyttja kvällen och solen efter suttit och jobbat hela dagen utan att få något solljus på sig. Jag var ganska trött också och vägde för och nackdelar och kom fram till att mitt pass skulle få mer kvalitet på morgonen. Vilket i efterhand också stämde in.
Jag började med tricpes med pushdown med rep, rep över huvudet samt enarms triceps med hammergrepp och dips på bänk. Den var länge sen! Biceps, hantlar med något lutande bänk, z-stång smalt grepp, och hammer. 4 setare. Go pump i armarna. Ända nackdelen med träning innan jobbet är att jag hinner inte lägga tid på löpbandet efteråt som jag tänkt.
Hur går det annars med mina resultat då?
Jag ville ju gå ner något semesterkilo som jag lagt mig. Ja det går väl sådär. Jag har iallfall kommit ur sockret och nötterna under vardagarna vilket är skönt och jag har inget socker hemma heller att sätta tänderna i. Däremot är jag väldigt svullen och gasig i magen vilket bekymrar mig. Jag äter torkade apriokoser och torkade bär och det ska sätta fart på magen men på mig verkar det vara tvärt om...hoppas när detta lagt sig att mina mått är mer på min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar