lördag 8 augusti 2009

.....

På tiden med ett nytt inlägg ha jag fått höra från olika håll, roligt! Tyvärr har det blivit några dagar utan.... Jag har haft lite idétorka......i torsdags var min första arbetsdag så när jag var på gymmet igen i karlskona dagen innan och körde axlar var det ett jobbigt pass för det var så ont om syre precis som det var när jag lämnade stan....åkte tillbaka till Kalmar efter min första arbetsdag för att kolla på RIX FM festivalen där det fanns intressanta artister som uppträdde. Riktigt bra var det och härligt mycket folk. En liten försmak till Madonna konserten som jag ska på imorgon...:)
Kontoret i Kalmar
Helt okej utsikt ute på soldäck på jobbet kring nio tillsammans med både macka och kaffe!



Innan det var dags att sätta sig i brassestolen och lata sig och lapa sol var jag tidigt på gymmet och körde ett bra ryggpass. Jag höll ett riktigt bra tempo då solen med en vännina väntade så då gäller det att göra passet så effektivt som möjligt. Tre övningar var på vidden och tjocklek och därefter avslutade jag passet med behaglig lugn löpning på 20 min på 11 km/tim. Kände mig frisk och fräsch mentalt och det är såhär jag nu kommer lägga upp passen ett tag fram över.
Av olika anledningar valde jag och min väninna sola på en annorlunda plats dag. Det ända som hördes var båtarna och dess motorer emellanåt. Där vi låg var fritt från att ligga som packade sillar, fritt från barnskrik, inga högljudda männsikor utan det var så skönt och avkopplande kring fiskestugorna. Imorgon lär det bli allt annat än lugnt på Ullevi!




4 kommentarer:

  1. Det var perfekt! :) Haha, go bild den sista!

    SvaraRadera
  2. Madde madde madde..nu vill vi bara höra liiite om Madonna med, eller nycket, e så nyfiken så jag kan dö...
    Påminde D om det igår att du skulle vara där...*suck*, att du inte kunde packa ner lilla mej i ryggsäcken...*ler*

    Mer Madonna tack!!!
    Hoppas att vi cs på Sailet under helgen!!

    Kramen
    M

    SvaraRadera
  3. Eva:vi har haft underbarra dagar i solen inte sant! =D
    Millan: Åh det var galet bra!! hålls ut tills ikväll =) ja tänkt att vi inte träffats än, måste ändra på det till helgen ju!

    SvaraRadera
  4. Ja det e juh inte klokt, så många gånger har vi ev bestämt, men så har ngt hänt...
    Kommer på torsd kväll o stannar till sönd..=)
    Du vet vart du hittar mej..

    Väntar på spänning inför kvällens läsning!!!

    Kramen
    M

    SvaraRadera