tisdag 11 augusti 2009

"TIC TAC"

Vad härligt när "that feeling" återinfunnit sig i min själ!
När jag gick från jobbet med min träningsväska på ryggen och proteindrinken i ytterfacket och mina steg gick emot gymmet kändes det att träningen kommer strax infinna sig i "flow". Klockan har börjat slå igen!
Fördelen med att vara tillbaka i stan och börja arbeta igen är att få lite rutiner i sin vardag igen.

Mitt bröstpass idag gick väl egentligen bara sådär. Kände mig inte så stark som jag borde tycker jag vilket gjorde mig besviken. Då är det viktigt med inspiration! Försök alltid hitta något eller någon som kan motivera dig när vinden blåser åt fel håll för det inträffar emellanåt. Det gäller att veta vart den finns när blåsten är framme så man kan plocka fram den och inte när vinden redan börjat blåsa då kan den vara väldigt svårt att finna.
I söndags fick jag galen inspiration av Madonna på många många sätt. Alla som var där eller sett några framträdande på TV vet vad jag menar med hennes energi, tuffa danskoreografi och trots sina 50 år har hon en grymt vältränad kropp. Så klart blev man ju peppad av just detta! Inspiration 1.

På gymmet idag fick jag ta emot fina ord som värmde otroligt och som gav mig inspriration 2. De vackra orden till mig var kul att det var kul se mig tillbaka på gymmet igen och att jag var hennes inspirationkälla. Jag blev så himla glad att jag ger inspiration åt andra vilket gör att jag också inspireras! Mina 20 min som jag skulle springa på löpbandet efter styrkan kändes genast mycket lättar så det blev dryga halvtimmen istället!
Inspiration 3 är en person som jag alltid sett upp till vad gäller träning, kost och kunskap, Linda Fodor. Hoppas hon åter intar scenen igen efter sin graviditet.
Tack alla - You rock!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar