onsdag 19 augusti 2009

När man tycker något uteblir....

..visar sig något annat! Idag såg jag att jag är riktigt nöjd med mina ben. De har, enligt mig, en snygg, välformad muskelatur och lagom volym. Supernöjd! Då gör det inte så mycket markeringarna "slätats ut" på övre delen av kroppen. Nu stirrar jag bara på benen och känner mig stolt över vad jag åstadkommit!
Mitt höstupplägg ser ut som följer att jag kommer minska min styrketräning till varannandag vilket kommer innebära att jag minskar risken för överträning vilket jag har väldigt svårt att veta när den infinner i tid. det är lätt att hamna i fällan att när man tycker resultaten uteblir eller att man minskar i vikt att man istället tränar mer istället för att lägga in några vilodagar. Jag kommer känna mig mindre stressad, hoppas jag, då jag får lite mer tid över till att vara mer social och till annat. Jag kommer fortsätta att träna tidiga onsdagsmornar så jag kan gå hem i mitt lugn efter jag haft min instruktion på kvällen. Det känns som det kommer bli en bra höst som går mig till mötes! jag ser också fram emot några höstmarknader jag ska besöka. Inte för att jag på någotsätt vill påskynda hösten för jag har gärna kvar värmen både en och två måndader till.

4 kommentarer:

  1. Det jag tänker på e när jag läser dtt inlägg e marknaderna. Du e väldigt mycket för sånt har jag förstått.
    Varför inte ta o betygsätta dessa du e på *ler*, precis som på fiken!!
    Ska bli en intressant höstläsning här.
    Tycker du gör rätt i att bara köra varannan dag o sen när vintern infinner sig närmare nyår, då kommer jag me o gymmar hos er, på heltid!!! =)

    Kram
    ~M~

    SvaraRadera
  2. Millan: hehe, ja det stämmer nog, hehe, fast det måste vara något speciellt. "Vanliga" marknader är bara skräp. Höstmarknader och julmarknader tex gör att man kommer i stämning och det finns ofta mycket mat att köpa, HAHA!!
    jag rekommenderar Mönsterås och julmarknaden på kalmar slott! Jag besökte dig idag =)

    SvaraRadera
  3. Mönsterås marknad har jag aldrig varit, får väl följa med dig dit då, så tar vi en fika med mina syskon, som bor i just...Mönsterås *ler*
    Jasså du har besökt mej idag...=), vad skoj!!!

    Kram
    M

    SvaraRadera
  4. Millan: Jag tycker det känns bäst att köpa mina råvaror direkt ifrån levereantören/bonden därav att jag gillar viss form av marknader och torghandel =D

    SvaraRadera